Wednesday, February 29, 2012

29 February .

listening to : terukir dibintang - yuna

siapa masih tak perasan atau tak sempat buka mata besar-besar yang tahun ne bulan February sampai 29hb ? eihhh ye ker? tak percaya ker? cepat-cepat pergi tengok calendar and berkata " ahaa,lah bulan ne sampai 29hb ! " hehehe ^.^v

hati aku berbunga dengan February pada tahun ne . bersyukur tak terkira kepada-Nya . amin~ so pada akhir February yang indah ne aku nak coret beberapa kisah indahnya February kepada diri aku ini . senyum =)

  1. pada awal February seorang kawan yang pernah aku tolak kasihnya kembali terima aku sebagai kawan nya kembali. aku pown tak sangka sangat sebab selama ne dia dah buang aku and aku sedih gila ! tapi dia masih lagi sudi berkawan dengan aku kembali . thanks MIF ! and also for the wish and berkunjung ke penang and also for the present .
  2. pada awal February jugak kawan baik aku sejak dari kecil menyampai kan hasratnya untuk berjumpa dengan aku and memohan maaf atas segalanya yang berlaku . hati aku sangat tersentuh bila hang buat macam tuh . sebab dah lama sangat kita diam kan diri kan?bertahun-tahun lamanya and aku rindu hang sangat najwa ! thanks sebab bagi shawl pink dekat aku ! miss you najwa abd rahman.
  3. 3hb - jatuh pada hari jumaat aku pergi interview dengan harapan aku dapat kerja . sebab dah lama sangat aku duduk rumah makan tidur makan tidur and tengok spongebob! hehehe.
  4. 4hb - cewaaahhh time ne birthday aku yang ke-22 ! muda lagi wei =) lalala . sambut birthday dengan semua family coz akif pown ada . meriah sesangat !!! dapat ucapan , doa serta nyanyian dari family and kengkawan . indah sangat wei !!
  5. 14hb - dimana aku mula berkerja. gila macam tak percaya jer kan dapat kerja? HAHAHA . sebab masa pergi interview tuh sampai 3 orang interview aku siap jawab test lagi =.=" . 1st day kerja agak ok lah ~ no komen sangat
  6. dimana seorang kawan yang pernah buang aku dengan tiba-tiba muncul kembali dengan niat minta maaf atas segalanya . walaupown aku tak pernah nak terasa hati dihamun dan dicaci bertubi-tubi dengan seorang wanita yang tak punya kesabaran !
  7. keinsafan mula terbit dari hati yang kecil ini . bersyukur sangat moga-moga aku berubah kearah kebaikan dan ke jalan yang diredhai olehNya. amin~
  8. muncul insan yang namanya lelaki untuk berkawan dengan lebih rapat . masih tidak punya apa-apa ikatan lagi yang dapat aku ungkapan hanya kawan dengan semua yang namanya lelaki .
  9. aku bangga jadi budak penang setelah aku tahu jalan-jalan dekat penang ne ! gila aku sangat teruja menjadi budak penang yang sejati !! hihihi
  10. mula sign dokumen penting dimana aku bakal punya sebuah scoter berwarna merah . oyeah oyeah ! thanks abah !!!
  11. gaji pertama yang muncul dalam hidup aku . sesuatu yang indah dan rezeki dariNya.